مبلغ-تومان: | |
نام شما : | |
ايميل : | |
موبایل : | |
توضیحات : | |
با سلام خدمت همه دوستان عزیز.اینم آهنگی که فکر کنم خیلی از دوستان دنبالش باشند.تقدیم به شما.امیدوارم خوشتون بیاد.
دموی موزیک پلیر
جهت پخش آهنگ و دریافت کد آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
نگاهی به برخی موارد مطرح شده درمورد حجاب وپوشش
بحث حجاب وپوشش همیشه یکی از مسائلی بوده که در فضای جامعه ایران به طور جدی مطرح بوده است.آن چنان که بسیاری از صاحب نظران دین پژوه وجامعه شناس، بارها بر این مسئله باور دارند که بحث حجاب در جامعه ایران که در چندین سال اخیر مورد هجمه بسیاری از رسانه های غربی همچون بی بی سی فارسی وصدای آمریکا وبه تازگی شبکه من وتو قرار گرفته نه مبحثی حکومتی است ونه به دولت ویا سیستم قانونی خاصی درارتباط بوده،بلکه جامعه ایرانی از دیرباز بر مسئله حجاب تاکیدات فراوانی به صورت عام می کرده است.یعنی به تعبیری مشخص تر در دوره های مختلف تاریخ ایران، مردم در بحث تاکید برپوشش و مبارزه با عریانی پیشتاز تر از هر نهاد ویا ارگان حکومتی بوده اند وبه نوعی با تاکید بر اصل پوشش وعنصر حجاب این مسئله را به جامعه پژوهان اثبات کرده اند که جامعه ایران به دلیل ریشه های اعتقادی تاریخی، گرایشات ذاتی به مسئله عفاف ورعایت هنجارهای پوشش دارد.
به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
تاریخ مصرف سروش و گنجی هم برای بی بی سی فارسی تمام شد
سایت بی بی سی فارسی وابسته به دستگاه سلطنتی بریتانیا در اقدامی بی سابقه نظر نهایی خویش در مورد سروش و اکبر گنجی را به قلم یک جامعه شناس ایرانی – امریکایی منتشر کرد.
به گزارش مهندس نیوز، بی بی سی فارسی در این مقاله که توسط مجید محمدی جامعه شناس مقیم امریکا به رشته تحریر درآمده سروش را فردی مذبذب و هرهری مذهب قلمداد کرده که نه در سوابق اندیشه ای خود دارای ثبات است و نه در شکل بیان مطالب و آراء فکری از مبنای مشخصی پیروی می کند. در این مقاله نسبتا مفصل ، بی بی سی فارسی هم دیگر از ژست های روشنفکر مآبانه سروش خسته شده و عنوان می دارد، معلوم نیست او به دنبال چه می گردد. از طرفی مخالفان حکومت دینی را کافر قلمداد می نماید و از طرف دیگر خود را به عنوان یک معلم اخلاق معرفی نموده و سعی دارد تا با مردود شمردن نظر همه صاحبان فکر، تنها خود را دارای اندیشه راستین و حقیقت محور معرفی نماید. در بخش دیگری از این تحلیل بی بی سی فارسی راجع به سروش آمده: "نویسنده (یعنی سروش) برای آن که مشتی به فقها بزند مشتی به افراد بی دین یا غیر دیندار نیز می زند تا احساس نشود که وی منصف نیست. وی نمی تواند ناراحتی خود را از آزادی دینی و بیدینی در دنیای غرب پنهان کند. همین موضوع نگاه غیر جامعه شناسانهی سروش را از دین به خوبی نمایش می دهد. وی نوستالژی خود را از یک جامعهی مذهبی کوچک در شرایطی که آزادیهای اجتماعی برای همه (دیندار و غیر دیندار) فراهم بوده به کل جامعهی ایران بسط می دهد."
به ادامه مطلب مراجعه نمایید...